Monday, May 4, 2009

1 May......TiTiWaNgSa ........part II





1 may - cuti Hari pekerja...... aku tak ke mana ... yelah kete kat workshop....nasib la sweetheart ade kete.... so hr ni lps solat jumaat... sweethear, aku & HH kiteorg ke umah abg & kak long....sweetheart nak msk mee@ spagethi bandung..........ermmmmmm... menarik jgk......kejap je siap sb smpi2 sweetheart trs msk....yelah abg long dah kelaparan,.....hihihi..... lepas pekene spagethi bandung we all lepak2 smbil melayan tv... dlm kul 4 lbh masing mula menyuarakan pendapat utk keluar... mcm2 idea keluar.... last2 we all decide to lepak2 kat Titiwangsa.........again????.........hihihi.kali ni kak ngah & family will join....so lg happening la...yelah ngan kerenah anak2 kak ngah.......hihihi besala budak2.......... so ptg tu we all round2 pusing tasik.... sempat jgk bwk anak2 kak ngah naik kereta kuda.......... hihihi.......anak2 je ke? hihihi semua la...........hihihi...........enjoy sgt............ cuma aku rsau je HH ptg tu.......yelah we all semua borak2 gelak2... tp die senyum je & senyap........fhm2 la die .......pemuda pemalu..........hahahaha.......tp rupe2nya dlm diam.......die kate die hepi sgt2.........dah lama tak mcm tu............alhamdulillah syukur........ so lpas lepak kat tasik tu aku ajk dpa semua ke Kg Baru ...makan makanan kelantan for dinner.....mn lg tempat favourite aku la..........tp kak ngah & family tak join......dpa trs blk........ dpa semua ckp mmg sedap mkanan kat situ......hihihi....dlm pkl 9 kami smpi umah abg long.... trs buka tv....yelah final for One In the Million mlm ni..........huhuhu.... wpun dah terlepas 1/2 jam......... kami enjoy........wpun ape org ckp aku & kak long tetap sokong Tomok mlm ni...... entah la..aku suka ngan persembahan die & suara die skang.......die bukan lg Tomok dulu2........... die nmpk bertambah matang........... lagu die mlm tu mmg best...........meleleh beb dgr..........aku undi jgk la...........alhamdulillah Tomok menang.............

1 comment:

  1. lepas tu ada org sempat belanja mkn nasi kerabu yg best!:) nk mkn lagila sebelom baby kuar... hahahahaha!

    ReplyDelete