Monday, May 4, 2009

TiTiWaNgSa..... Part 1.........

26 April 2009 -
10.00am
aku menghabis kan masa tengahari aku di McD jln pahang.aku nak tgk email.seminggu aku tak msk ofis. esok lak aku ade training kat PJ 2 hari lak tu.........so for sure byk email ni........
1.00pm
ajak sweetheart to lepak2 kat Tasik Titiwangsa ptg ni......lps tu nak anta sayur2 yang aku beli kat Cameron kat adik aku.....
5.00pm
sweetheart amik aku.... we all lepak kat area cafe dkt tapak lama Eye On Malaysia.....sb hujan mula rintik2.... suddenly tgh2 minum aku nmpk abg & kak long...mula2 nak gak bgtau sweetheart.tp awal2 abg long dah bg sign srh snyp.... dpa ber2 just duduk kat belakang kami...sambil bersms ngan sweetheart...aku ni punya la thn gelak... org2 kat keliling pun dah mula tgk2 we all.... smpi last skali sweetheart pelik how can dpa th details what are wearing now...hihi... trs die tgk2 sekeliling.......tp entah mcm mn blh plk die tak terpandang kat belakang die.......hahahahaha... aku ni rs nak pecah perut...lastly die terpandang jgk la kat abg long & kak long kat blkg........hahahahaha.......punye la die menjerit........hahahaha......
lps tu hujan mula reda... kami pun p minumkat kedai mamak dkt situ... lps minum & makan we all berjalan sambil borak mengelilingi tasik...sambil menikmati pemandangan matahari terbenam.....aku mlm tu dah penat bukan pe sgt masih terkejut apa yang berlaku smlm... aku ajk sweetheart blk lps je anta sayur pada adik aku.........

1 comment:

  1. 26th May 2009?? Hmmm rasanya u da salah taruk date.. skrg ni baru masuk May.. cuba tgk tarikh yg u taip kat entry ni... hehehehe

    ReplyDelete