Sunday, April 26, 2009

CaMeRoN HiGhLaNd................................Part II



ini la yang aku ckp bende yang terjadi otw aku blk dr cameron smlm............. huhuhu......pic tu pun tak clear sgt sb ms aku amik tu tgn terketar.......aku mls nak cite panjang...........aku ni terkejut tak hilang lg.........sorry my Dear.........buat ms ni sy rs sy nak sorang2.........nak hilang kan rs terkejut ni...yelah this my 1st time............hope u understand................... sorry so much...............tak nak serabut kan lg kepala ni........smlm aku dah anto kete tu ke worshop..............tak tau nak ckp perasaan aku ms ni.............................nak nangis ade..........rs nak terjun bangunan 12 tingkat ade......... nak mrh ade.........semua perasaan pun ade.......... takpe la.....yang penting aku & kwn2 ofis tak de ape2.............entah la.............tak dpt digambar kan......kereta yang kite syg.........susah payah keje nak bayor bulan2 bile jd mcm ni sape tak sedih......................huhuhuhu.............

2 comments:

  1. huhuhuhu.... sabar ajelah....
    ntah2 kena badi fiz kot...
    huhuhuhu...
    kejadian ni mesti ada sebabnya....
    same to me...
    masa tu mmg terketar ar nak drive balik....
    mdahlah tu keta tu kena bayar 5k-6k...
    hihihihi....
    sabar2...
    tapi yang nak tau tu mcmana blh kena accident tu>>>>

    ReplyDelete
  2. xpe... walaupon kete remuk sikit.. tapi diri u selamat... byk bersabar ye.. Lain kali lebih berhati2 ketika memandu... :)

    ReplyDelete