Saturday, April 18, 2009

SaBtU................

hari ni aku kn kerja..........setlekan 5S........... so dlm kul 8.40 td aku kuar ke Ofis..........dlm kul 9.00 aku sampai,....... ermmmmmm..........aku mula buka bilik........belek2 fail2 lama.... utk di masukkan ke dlm stor...........yang mana blh lupus.....nak lupus je............. kejap lps tu staff2 aku sampai...........so kite org mulakan tugas.............adik aku sms.....
bgtau ayah sakit.......demam,.......makan muntah... makan muntah......aku mula tak sedap hati..........tp sb ayah mmg dah biasa mcm tu so aku ingt tak de pe2..........tba......tgh memunggah brg2........aku msk bilik sb dgr hset berbunyi..........aku nampak nama sweetheart......
aku mcm bengang la.....hihihi.............sorry sweetheart........ingt call sb tak reply sms........... rupenya mak call sweetheart sb tak dpt ctct aku.................huhuhu.........aku trs ctct mak............mak bgtau dr surh ayh msk wad.........tp tak de org nak anto........
ermmmmmm...........tak pela aku bgtau mak......aku blk..yelah sbg anak sulung sape lg yg dihrp kan...tp klu nak tunggu aku lmbt la.........aku call adik aku di jhr.......srh die blh anto ayah.....die ok......lega skt..........aku kn setle kan skt keje......dlm kul 2 kang aku blk........siap2 trs nak blk.........huhuhu......ermmmmm........skang ni aku rs mcm2...........entah la............ni br ayah sakit...........argh.............tak dpt aku bygkan klu ape2 berlaku kat ayah...................... wpun aku ni tak berapa rpt ngan ayah berbanding mak.......tp aku syg ayah.........ayah adalah idol aku dlm hidup aku.........seorang yang cool.......tegas..........everything was inside.........tak pernah die tunjuk..........tp semua org th ayah syg kan kiteorg..........itu la yang aku pegang skrg...........sesuatu perasaan itu tak perlu ditunjuk2.......bende2 tu akan lahir secara nuetral..........ermmmmmmm....
huhu......ape la yg aku fkrkan ni.............

1 comment:

  1. InsyaALLAH ayah akan sihat kembali.. Bykkan sabar & doa... :)

    ReplyDelete